Nowoczesny system zarządzania
serwisem blacharsko-lakierniczym
DealerBMS wspiera Twój warsztat w całym procesie likwidacji szkody
Zmieniamy motoryzację
Jakie funkcjonalności oferuje dealerBMS?
Gromadź wszystkie informacje o sprawie w jednym miejscu. Otrzymujesz pełen przegląd historii, wymiany informacji, galerii zdjęć i dokumentów. Dodatkowo możesz zintegrować to z Audatex i innymi systemami kosztorysowania.
Planuj przyjęcia, wydania i oględziny w jednym, współdzielonym kalendarzu dla całego Biura Obsługi Klienta. Każdy z zespołu widzi na bieżąco planowane wydarzenia i obłożenie pracy.
Obsługuj e-maile bezpośrednio w programie. Możesz zapisywać załączniki i wiadomości w teczce sprawy, oraz korzystać z gotowych szablonów e-mail.
Wszystkie informacje dotyczące finansów zbierane są w jednym miejscu. Możesz zarządzać wpłatami, generować potrzebne dokumenty i mieć pełną kontrolę nad procesem rozliczeń.
Zarządzaj prowadzonymi i zakończonymi naprawami w łatwy sposób. Otrzymujesz pełną kontrolę nad realizowanymi naprawami, łatwe wyszukiwanie i przejrzysty interfejs.
Zamów potrzebne części w kilka kliknięć, bazując na kosztorysie. Moduł ułatwia komunikację między doradcami a działem części, oraz kontrolę nad procesem zamówienia.
Otrzymujesz narzędzia do efektywnego planowania napraw i koordynacji między działami. Szybko reagujesz na ewentualne opóźnienia i informujesz klienta o zmianach.
Zarządzaj flotą samochodów zastępczych i kalendarzem wynajmu. Wszystko, co potrzebujesz do wynajmu, dokumentacji i rozliczenia, znajdziesz w tym module.
Zbuduj własny ekosystem zarządzania firmą
DealerBMS stanowi element pełnej oferty Grupy Dealer skierowanej do branży automotive. Połączenie wszystkich produktów sprawi, że będziesz mógł zarządzać efektywniej swoim biznesem i odkryjesz wyjątkowe możliwości, których do tej pory nie znałeś.
Najczęściej zadawane pytania
Funkcjonalności | Basic | Pro | Enterprise |
---|---|---|---|
Lista spraw | |||
Teczka szkody | |||
Kalendarz | |||
Integracja DMS | |||
Integracja Audatex | |||
Generator dokumentów | |||
Zdjęcia (mobilna aplikacja) | |||
Przypomnienia i powiadomienia | |||
Zamówienia części | - | ||
Skrzynka e-mail | - | ||
Planowanie napraw | - | ||
RCP | - | ||
Windykacja/Rozliczenia | - | ||
Samochody zastępcze | - | ||
Follow up | - | - | |
Mobilny RCP | - | - | |
Analiza marżowości | - | - | |
Zaawansowane raporty | - | - | |
799 PLN / miesięcznie | 1199 PLN / miesięcznie | 1599 PLN / miesięcznie |
Case study
Zapoznaj się z wdrożeniami dealerBMS
Wdrożenie modułu ubezpieczeń w Grupie Plichta z wykorzystaniem DealerF&I
Grupa Plichta wdrożyła zunifikowany system zarządzania sprzedażą produktów ubezpieczeniowych - nasz autorski DealerF&I. Nowe rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby umożliwić łatwe i jednolite prowadzenie całego procesu sprzedaży ubezpieczeń we wszystkich salonach.
Obsługa i nadzór nad wnioskami flotowymi dla Astara Poland
Astara Poland (dawniej MMC Car Poland), polski importer Mitsubishi Motors, stanęła przed wyzwaniem usprawnienia procesu wnioskowania i rozliczania wsparcia flotowego. Poprzedni system okazał się niewystarczający, co wymagało opracowania nowego, bardziej efektywnego rozwiązania.
Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google
DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację.
Dokup inne moduły
Sprawdź inne produkty, które mogą kooperować z DealerBMS
Rozwiązania dla
Salon samochodowy
Rozwiązania dla
Serwis | Warsztat
Rozwiązania dla
Blacharnia | Lakiernia
Rozwiązania dla