Nowoczesny system zarządzania
serwisem blacharsko-lakierniczym

DealerBMS wspiera Twój warsztat w całym procesie likwidacji szkody

Zmieniamy motoryzację

Zbierz wszystkie dane w jednym miejscu

Dzięki wirtualnym teczkom wszystkie osoby zaangażowane w likwidację danej szkody - doradca, mistrz warsztatu, manager czy specjalista ds. rozliczeń - otrzymują dostęp do niezbędnych informacji i dokumentów w dowolnym momencie.

Usprawnij komunikację

Powiadomienia, przypomnienia, wirtualne teczki sprawy, wspólny kalendarz BOK - te i inne narzędzia usprawnią komunikację między wszystkimi osobami zaangażowanymi w likwidację szkód w Twoim dealerstwie.

Kontroluj wykonanie prac

DealerBMS daje Ci zawsze aktualne informacje na temat postępu prac. Zbiorczy podgląd na prace wykonywane na warsztacie pozwala szybko sprawdzić aktualne obłożenie oraz wychwycić ewentualne anomalie.

Planuj pracę warsztatu

Zaplanuj pracę warsztatu dzięki: tablicy planistycznej, kontroli dat obiecanych i planowanych, a także zarządzaniu kolejką spraw oczekujących.


Jakie funkcjonalności oferuje dealerBMS?

Wirtualna teczka sprawy

Gromadź wszystkie informacje o sprawie w jednym miejscu. Otrzymujesz pełen przegląd historii, wymiany informacji, galerii zdjęć i dokumentów. Dodatkowo możesz zintegrować to z Audatex i innymi systemami kosztorysowania.

Kalendarz

Planuj przyjęcia, wydania i oględziny w jednym, współdzielonym kalendarzu dla całego Biura Obsługi Klienta. Każdy z zespołu widzi na bieżąco planowane wydarzenia i obłożenie pracy.

Skrzynka e-mail

Obsługuj e-maile bezpośrednio w programie. Możesz zapisywać załączniki i wiadomości w teczce sprawy, oraz korzystać z gotowych szablonów e-mail.

Rozliczenia i windykacja

Wszystkie informacje dotyczące finansów zbierane są w jednym miejscu. Możesz zarządzać wpłatami, generować potrzebne dokumenty i mieć pełną kontrolę nad procesem rozliczeń.

Baza prowadzonych spraw

Zarządzaj prowadzonymi i zakończonymi naprawami w łatwy sposób. Otrzymujesz pełną kontrolę nad realizowanymi naprawami, łatwe wyszukiwanie i przejrzysty interfejs.

Zamówienia części

Zamów potrzebne części w kilka kliknięć, bazując na kosztorysie. Moduł ułatwia komunikację między doradcami a działem części, oraz kontrolę nad procesem zamówienia.

Planowanie napraw

Otrzymujesz narzędzia do efektywnego planowania napraw i koordynacji między działami. Szybko reagujesz na ewentualne opóźnienia i informujesz klienta o zmianach.

Samochody zastępcze

Zarządzaj flotą samochodów zastępczych i kalendarzem wynajmu. Wszystko, co potrzebujesz do wynajmu, dokumentacji i rozliczenia, znajdziesz w tym module.

Zbuduj własny ekosystem zarządzania firmą

DealerBMS stanowi element pełnej oferty Grupy Dealer skierowanej do branży automotive. Połączenie wszystkich produktów sprawi, że będziesz mógł zarządzać efektywniej swoim biznesem i odkryjesz wyjątkowe możliwości, których do tej pory nie znałeś.

Integracja z dealerDMS

Dzięki dwustronnej integracji z DMS przepływ danych jest szybki i kompleksowy.

Integracja z dealerBOT

Połącz BMS z systemami zewnętrznymi - systemami od TU, firm leasingowych czy CFM. Unikniesz niepotrzebnego przepisywania danych i stworzysz jedno spójne środowisko do pracy.

Integracja z dealerBIT

Dokonuj analiz i generuj raporty w oparciu o dane z DealerBMS.

Integracja z dealerF&I

Spraw, aby dział Twoja blacharnia-lakiernia automatycznie generowała leady dla działu ubezpieczeń!

Najczęściej zadawane pytania

Czy DealerBMS oferuje wsparcie techniczne oraz szkolenia dla użytkowników?

Tak, nasz zespół oferuje kompleksowe wsparcie techniczne oraz szkolenia dla użytkowników DealerBMS. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci w pełnym wykorzystaniu potencjału naszej aplikacji, zapewniając Ci pełną pomoc w razie pytań czy problemów.

Czy DealerBMS jest kompatybilny z innymi aplikacjami, które już używam w mojej stacji dealerskiej?

Tak. DealerBMS można integrować z DMS-ami, Audatexem, Eurotaxem, oprogramowaniem kolorystycznym dla lakierni.

Czy DealerBMS oferuje możliwość personalizacji dla mojego warsztatu?

Absolutnie! DealerBMS pozwala na personalizację wielu funkcji i ustawień, dzięki czemu możesz dostosować aplikację do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji.

Czy DealerBMS jest dostępny w trybie online?

Tak, dane są dostępne na serwerze 24/7. Program możemy obsługiwać z poziomu każdej przeglądarki i urządzenia mobilnego.

Jakie są koszty korzystania z DealerBMS?

Licencję liczymy wg ilości warsztatów blacharsko-lakierniczych. Jeżeli prowadzisz jeden warsztat blacharsko-lakierniczy obsługiwany przez 5 oddziałów BOK to i tak zapłacisz tylko jedną kwotę licencji.

Czy DealerBMS jest skalowalny dla różnych rozmiarów warsztatów?

Tak, DealerBMS został zaprojektowany tak, aby dostosowywać się do różnych rozmiarów i potrzeb warsztatów. Bez względu na to, czy korzystasz głównie z podwykonawców czy prowadzisz mały warsztat lub dużą sieć, DealerBMS oferuje rozwiązania dostosowane do Twojego biznesu.

Jako marka Nissan mieliśmy przyjemność współpracować z Grupą Dealer w ramach dostarczenia systemu „Dealer CRM” do naszej Sieci na przestrzeni 3 lat. Cały zespół Grupy Dealer wykazywał zaskakującą wiedzę dot. rynku Automotive i charakteryzujących go procesów sprzedażowych. Z całą pewnością Grupa Dealer na polskim rynku jest liderem w zakresie oferowanych przez nich usług i chce nim pozostać cały czasu oferując usprawnienia i nowe funkcjonalności systemu

Tomasz Surowiec

Nissan

Współpracujemy z Grupą Dealer od niemalże roku. Przez ten czas okazali się zaangażowanymi partnerami, z którymi tworzymy nasz wspólny projekt. Jesteśmy organizacją oczekująca produktu innowacyjnego oraz dostosowanego do naszych potrzeb, będącego benchmarkiem w sieci - stanęli na wysokości zadania. Dzięki swojej elastyczności, proklienckim podejściu oraz doświadczeniu, dostarczyli system, który może stanowić punkt odniesienia. Wiedza i kompetencje to tylko połowa organizacji – drugą połowę tworzą ludzie, którzy mają super przyjazne podejście.

Patryk Pośpieszyński

Grupa Smorawiński

Na systemie Dealer CRM ma przyjemność (bo to jest przyjemność) pracować od 10 lat. Praca w tym systemie pozwala na usystematyzowanie pracy w jednym miejscu, mam bezproblemowy dostęp do danych klientów, do statystyk pracy zespołu sprzedażowego, w każdej chwili mogę w 30 sekund wyszukać interesujące mnie dane. Biorąc pod uwagę, że wcześniej pracowałem na innych systemach CRM ten uważam za zdecydowanie najlepszy. Polecam go każdej firmie dealerskiej oraz życzę, aby każdy kierownik i handlowiec mógł na nim pracować, to system który zaoszczędzi Państwa czas i pomoże zmaksymalizować zyski.

Marcin Ropiński

Grupa Gezet KIA

Nasza wieloletnia współpraca to duża przyjemność. Grupa Dealer to partner biznesowy otwarty na wszelkie pomysły i współpracę z Klientami. Zawsze profesjonalni i zaangażowani. Zdecydowanie polecam.

Karolina Marach

Mercedes Frelik

W moim odczuciu współpraca z firmą Dealer CRM układa się bardzo dobrze. Firma reaguje na informacje o błędach, jeśli takie występują i jest w stanie uruchomić niestandardowe rozwiązania potrzebne dla naszej marki.

Paweł Kierpiec

Ssangyong

W grupie Emil Frey Polska korzystamy z systemu Dealer CRM od kilku lat. Wspomaga on pracę naszych pracowników w działach sprzedaży samochodów nowych i używanych. W ostatnim czasie korzystamy też z modułu dedykowanego działom F&I. To co jest wyjątkowe w naszej współpracy to bardzo duża elastyczność w podejściu do oczekiwań dealera. Wprowadziliśmy już do systemu wiele naszych własnych funkcjonalności. Pracujemy nad następnymi pomysłami. Wszystko po to, żeby praca na systemie była jeszcze bardziej intuicyjna i efektywna.

Dariusz Wysocki

Emil Frey

Współpracę z firmą DealerCRM zaliczam do udanych! Wdrożenie przebiegło sprawnie a sam program jest bardzo intuicyjny. Posiada również możliwości połączenia z innymi programami na których pracujemy aby wszystko znajdowało się w jednym miejscu. Na przesłane zapytania dostajemy szybką informację zwrotną oraz pomoc w każdym temacie. Polecam!

Agata Gołębiewska

CityMotors

Funkcjonalności Basic Pro Enterprise
Lista spraw
Teczka szkody
Kalendarz
Integracja DMS
Integracja Audatex
Generator dokumentów
Zdjęcia (mobilna aplikacja)
Przypomnienia i powiadomienia
Zamówienia części -
Skrzynka e-mail -
Planowanie napraw -
RCP -
Windykacja/Rozliczenia -
Samochody zastępcze -
Follow up - -
Mobilny RCP - -
Analiza marżowości - -
Zaawansowane raporty - -
799 PLN / miesięcznie 1199 PLN / miesięcznie 1599 PLN / miesięcznie

Case study

Zapoznaj się z wdrożeniami dealerBMS

Wdrożenie modułu ubezpieczeń w Grupie Plichta z wykorzystaniem DealerF&I

Grupa Plichta wdrożyła zunifikowany system zarządzania sprzedażą produktów ubezpieczeniowych - nasz autorski DealerF&I. Nowe rozwiązanie zaprojektowaliśmy tak, aby umożliwić łatwe i jednolite prowadzenie całego procesu sprzedaży ubezpieczeń we wszystkich salonach.

Obsługa i nadzór nad wnioskami flotowymi dla Astara Poland

Astara Poland (dawniej MMC Car Poland), polski importer Mitsubishi Motors, stanęła przed wyzwaniem usprawnienia procesu wnioskowania i rozliczania wsparcia flotowego. Poprzedni system okazał się niewystarczający, co wymagało opracowania nowego, bardziej efektywnego rozwiązania.

Aplikacja DealerRMS | Kompleksowy monitoring i zarządzanie opiniami Google

DealerRMS to narzędzie do kompleksowego monitorowania i zarządzania opiniami Google. Dowiedz się, dlaczego opinie są kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu w internecie i jak możesz skutecznie budować pozytywną reputację. 

Dokup inne moduły

Sprawdź inne produkty, które mogą kooperować z DealerBMS

Rozwiązania dla

Salon samochodowy

Rozwiązania dla

Serwis | Warsztat

Rozwiązania dla

Blacharnia | Lakiernia

Rozwiązania dla

Pozostałe produkty