WSPARCIE DLA KLIENTA

Istnieje różnica pomiędzy posiadaniem strategii a skutecznym wcieleniem jej w życie. Doradzamy i wspieramy egzekucję Twoich celów.

SZKOLENIA WDROŻENIOWE

Interfejs systemu DealerCRM został zaprojektowany przy współpracy ze specjalistą UX. Zadbaliśmy o to, aby obsługa każdego z modułów była na tyle intuicyjna jak to tylko możliwe. Niemniej jednak w ramach wdrożenia systemu oferujemy szkolenie dla pracowników salonu, aby każdy był w stanie wykorzystywać system w 100%, a wdrożenie przebiegło szybko i sprawnie.

ico-training

SYSTEM OBSŁUGI ZAPYTAŃ

DealerCRM jest wyposażony w rozbudowany system obsługi zapytań. Oznacza to, że gdy pracownik ma problem z dowolną funkcjonalnością systemu, nie musi zgłaszać się z nim do swojego przełożonego - wystarczy, że doda zgłoszenie w systemie, a nasi specjaliści rozwiążą problem w możliwie najkrótszym czasie.

ico-system

ROZBUDOWANY DZIAŁ POMOCY

Udostępniamy szczegółową instrukcję obsługi systemu do dyspozycji klienta.
Każdy użytkownik jest na bieżąco informowany o wszelkich uaktualnieniach i ewentualnych zmianach w systemie.

ico-help

CZAT ONLINE Z KONSULTANTEM

Do dyspozycji klienta oddajemy dedykowanego Account Managera. Dzięki temu pracownicy firmy klienta zawsze kontaktują się z jedną osobą. Zna ona historię kontaktu z klientem oraz potrzeby pracowników, jest wiec w stanie udzielić informacji w sposób najbardziej kompetentny. Oprócz systemu obsługi zgłoszeń interfejs wyposażony jest w czat online, który pozwala na natychmiastowe uzyskanie odpowiedzi na zadane pytanie.

ico-consultant